miercuri, 16 aprilie 2014

Gossip Girl.

Desi sunt femeie in toata regula intodeauna am urat barfa de orice fel. E treaba fiecaruia ce face cu viata lui , nu a mea si nu am eu dreptul sa judec pe nimeni. In general toate femeile fac asta. Se intalnesc la o cafea si incep sa vorbeasca “Vai fata ai vazut ce a facut X sau Y.”  Eu consider ca mai intai trebuie sa te uiti la tine si apoi sa ii judeci pe altii. Persoanele care barfesc pur si simplu nu au o viata a lor, sau e prea plictisitoare asa ca incep sa vorbeasca despre ale altora si sa comenteze de toata lumea. Mai grav este ca sunt genul de persoane cu doua fete care pe la fata ti-e prieten si pe la spate te vorbeste de rau. Fiind intr-o clasa de filologie in liceu barfa era la mare pret la noi in clasa. Inca de la inceput s-au format asa zisele “bisericute”, grupul pitipoancele,grupul tocilarelor etc. Si eu ? Eu nu eram nicaieri. Bine eu si colega mea de banca care este exact ca mine sa zic asa ne durea cam undeva de toata lumea, ne interesa doar de vietile noastre,nu de a altora si in niciun caz nu eram adepte ale barfelor. La un moment dat nu stiu cum am nimerit in cercul lor si credeti-ma ca n-am vazut niciodata atata invidie si rautate la un loc. Ceea ce m-a mirat insa este ca pana si cele care sunt cele mai bune prietene se barfesc cand cealalta nu e de fata. Stiti vorba aceea “Cine vorbeste urat de cineva de fata cu tine, va vorbi urat si despre tine cand vei pleca.” De aceea pot sa zic ca mi-am facut mai mult prieteni in randul barbatilor. Si sincer am 2-3 prieteni foarte buni cu care ma inteleg de ani de zile.find o adepta a muzicii hip hop underground , la concerte de genu’ rar mai vezi o fata,doua.  Fetelor, nu va mai incarcati sufletele cu rautati ci mai bine vedeti-va de vietile voastre sa ajungeti undeva, sa aveti o cariera, caci genul de persoane ca voi sfarsesc a fi casnice , band cafele si fumand toata ziua uitandu-se la telenovele. Asta e viata pe care v-o doriti? Barfa este cea mai urata modalitate de a spune ce gandesti despre cineva. Daca esti o persoana destul de matura sa faci asta, inarmeaza-te cu rabdare , fa-ti un discurs cu argumente si spune-i acelei persoane in fata intr-un mod diplomat. Ma indoiesc ca acea persoana va reactiona urat. Acest subiect imi aduce aminte de cunoscut serial pentru adolescenti dupa numele caruia am numit si acest post si anume ” Gossip Girl”. Majoritatea fetelor urmaresc acest serial si probabil de acolo s-au inspirat.

P.S.: Barfa este pentru oamenii slabi si fara personalitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu