luni, 24 februarie 2014

Ochii albastrii.


E genul de barbat de care nu m-as plictisi niciodata. Ochii albastrii ca cerul in care m-as putea pierde zile in sir , privirea aceea inocenta de copil m-au facut sa ma indragostesc de el. Am stiut ca o sa il iubesc dinainte sa-l intalnesc . Sunt o persoana ce crede in destin dar aceasta intamplare mi-a intarit cu siguranta convingerea. Cand ne-am intalnit parca am simtit cum ceva dinauntrul meu se intregeste , acea jumatate demult pierduta imi inunda in acel moment intreaga fiinta si ma contopea cu a lui. A fost un sentiment unic , de parca l-as fi asteptat o viata . Avea ceva din frumusetea lui Adonis , idealul oricarei femei insa gingasia unui copil . Imbratisarea lui imi alina sufletul ,iar buzele lui imi aduceau cele mai fierbinti senzatii . Acest barbat cu chip angelic , cu bunatatea unui sfant mi-au cucerit pe deplin inima . Il iubesc dincolo de aspectul fizic , dincolo de situatia materiala sau orice alt fel de criteriu . Il iubesc pentru ceea ce este cu adevarat , pentru puritatea sufletului sau si nu as suporta sa-l pierd vreodata . Daca soarta ne-ar desparti as suferi enorm si as cauta in fiecare barbat pe care il voi intalni o bucatica din el . Langa el mi-am gasit linistea cand altii imi faceau viata mlastina , el mi-o face curcubeu .. A fost omul care a fost alaturi de mine la bine si la greu , un barbat adevarat care nu se da in laturi de la probleme niciodata , care stie sa pretuiasca si sa iubeasca o femeie si mai presus de orice sa o respecte . Acesti ochi albastri imi aduc fericire in fiecare zi si sper sa-mi aduca in continuare pana in ultima zi a vietii mele. Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu