marți, 25 februarie 2014

Moarte?

Intodeauna am fost preocupata de subiecte paranormale, de viata de dupa moarte. In ultima perioada tot mai multi oameni din jurul meu parasesc aceasta lume si atunci imi pun intrebarea "Incontro"? Oare chiar acesta este sfarsitul nostru ? Tind sa cred ca nu. Nu suntem niste simple bucati de carne , avem suflet . Acest suflet e ceva mai presus de trupurile nostru ce depaseste partea omeneasca. Tind sa cred ca sufletul continua sa traiasca si dupa moarte, aceasta nu moare niciodata. Cineva ne-a creat , nu suntem simple fiinte ce au evoluat,ceea ce ne deosebeste de restul fiintelor de pe aceasta planeta este constiinta. Cred ca fiecare dintre noi si-a pus vreodata intrebarea "Ce se intampla dupa ce mori?" , cu siguranta . Am vazut de asemenea multe marturii ale unor oameni in moarte clinica. Oamenii de stiinta le explica ca fiind o halucinatie a creierului insa cum pot aceste persoane sa vada din afara acestor saloane de spital daca nu sufletul lor se separa de trup? Da, sunt multe contradictii in acest sens , iar oamenii si-au pus aceste intrebari inca din cele mai vechi timpuri. Eu una cred, ca fiecare ne nastem cu un scop si avem un rol pe aceasta lume. Cand ni-l indeplinem atunci trebuie sa plecam de aici...De asemenea cred cu certitudine ca exista o fiinta divina, i-am simtit adesea prezenta . Intr-o perioada a vietii foarte nefasta devenisem aproape ateu. Asa patesc majoritatea oamenilor, au un moment de rascruce dar de cele mai multe ori se reintorc la credinta. Asta mi s-a intamplat si mie cand la un pas de moarte ceva de acolo sus m-a tinut in viata. Si de atunci, viata mea s-a schimbat radical.. Fiecare om este liber sa aleaga si sa-si traiasca viata cum considera. Sincer, singura mea implinire ca muritor pe acest pamant este o familie fericita si moarte naturala de batranete. Nu vreau sa ma chinui, cand va veni ceasul mortii vreau sa mor cu sufletul impacat . Dar o veche zicala spunea asa" Pana mori, mai trebuie sa si traiesti" . Cel mai stupid mi se par insa " taxa pe moarte." Cum vine asta ? Platim chiar si atunci cand spiritul nostru pleaca departe ? Din pamant am venit, in pamant ne intoarcem, insa omul modern a gasit tot felul de taxe pana si cea a unui decedat. Trist,dar adevarat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu