miercuri, 5 martie 2014

Ploaie peste suflet...


Primavara, unde esti? De ce te-ai ascuns? Scriu intr-o zi mohorata de martie in adapostul apartamentului in care locuiesc privind ploaia de afara. E o ploaie marunta si deasa chiar enervanta pot zice. Soarele s-a ascuns, se pare. Nu l-am mai vazut mai bine de o saptamana. Ploaia aceasta ma duce cu gandul la alte ploi, la ploi demult uitate ce mi-au spalat sufletul plin de pacate..Dar, ploaia de acum e altfel.. Nu este rece si trista ca alta data. Natura inca poarta umbrele iernii. Copacii sunt desfrunziti , iarba este uscata iar insectele intarzie sa apara. Oare mai avem mult de asteptat pana ca totul sa revina la viata? Primavara imi aduce un sentiment de renastere a naturii, a sufletului a fiintei noastre. Ati privit vreodata si v-ati intrebat " Oare cum de este atat de perfecta natura?" Eu sunt o persoana ce iubeste caldura caci sunt nascuta in miez de primavara, insa si ploaia are rolul ei... Cand  ploua ma duce cu gandul la o singura piesa a unui trupe rock de care cu singura ati auzit. Daca fredonez refrenul veti stii cu siguranta despre cine vorbesc "Poate daca ploaia s-ar opri si din cer nu o sa mai cada lacrimi,stele ar rasari , tu ai veni...". Da, exact ! Este vorba de Cargo. Nu sunt adepta acestui gen de muzica dar aceasta piesa imi merge direct la suflet in aceasta dupa amiaza ploioasa de primavara. Va invit sa o ascultati si voi si indiferent de vremea de afara ,in sufletul vostru sa fie mereu soare.O zi frumoasa tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu